پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد

حوزه/ حجت الاسلام سیدنژاد تعداد آثار دریافتی دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر تا امروز را بیش از ۷۰۰ مورد دانست و گفت: این تعداد اثر برای خود من که دبیر جشنواره‌های دیگری نیز بوده ام جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد دبیر جشنواره پاسخ برتر پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی طلاب پاسخگو به شبهات دینی در فضای مجازی گفت: فضای ایجاد شبهه در محافل مختلف بویژه فضای مجازی آنچنان گسترش یافته است که به یکی از دغدغه‌های بزرگان دینی و حتی مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی افزود: باید تعداد طلاب پاسخگو به شبهات بسیار بیشتر از تعداد موجود باشد؛ در حال حاضر ۱۶۰ صفحه در فضای مجازی مشغول به پاسخگویی به شبهات هستند.

حجت الاسلام سیدنژاد خاطرنشان کرد: ما مسئولین می‌بایست در این حوزه ورود کنیم؛ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات این کار را آغاز کرده است؛ اولین اقدام این مرکز برگزاری جشنواره پاسخ برتر می‌باشد.

وی تعداد آثار دریافتی دبیرخانه جشنواره پاسخ برتر تا امروز را بیش از ۷۰۰ مورد دانست و گفت: این تعداد اثر برای خود من که دبیر جشنواره‌های دیگری نیز بوده‌ام جالب توجه بود.

دبیر جشنواره پاسخ برتر تصریح کرد: در ایام کرونا که شبهات زیادی مطرح شد مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات اقدام به تألیف و چاپ ۵ کتاب در این مورد نمود.

وی با اشاره به کمبود تولیدات چند رسانه‌ای در جهت پاسخ به شبهات افزود: باید در همه قالب‌های هنری به پاسخگویی پرداخته شود و قالب چند رسانه‌ای یکی از مهمترین پلتفرم‌ها می‌باشد.

حجت الاسلام سیدنژاد بیان داشت: به دلیل اولویتی که وجود دارد بخش ویژه جشنواره را پوستر برتر قرار داده‌ایم.

وی گفت: امروز یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم گرفتار شدن آحاد جامعه به شبهات مطرح شده در فضای مجازی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha