جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/اولین  نشست تخصصی جشنواره پاسخ برتر

حوزه/ سیدعباس موسوی گفت: در برخی کشورها گروه‌های مختلفی جهت فعالیت‌های شبهه افکنانه و جریان سازی تشکیل شده اند؛ می‌بایست در مقابله با چنین گروه‌هایی افراد متخصصی تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدعباس موسوی مدیر صفحه اینترنتی طلبه مهندس، امروز در نشست تخصصی طلاب پاسخگو به شبهات دینی در فضای مجازی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات برگزار شد، گفت: در ۸ سالی که روی فضای مجازی مطالعه و تحقیق داشته ایم گروهی از دوستان طلبه را گرد هم آورده ایم تا به پاسخگویی شبهات بپردازند.

وی افزود: ما باید فکری برای قشر خاکستری جامعه داشته باشیم؛ زیرا این قشر بیشترین تعداد نفرات را در فضای اینستاگرام دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: در برخی کشورها گروه‌های مختلفی جهت فعالیت‌های شبهه افکنانه و جریان سازی تشکیل شده اند؛ می‌بایست در مقابله با چنین گروه‌هایی افراد متخصصی تربیت شوند.

وی، ورود طلاب و روحانیون به مسائل خارج از حوزه را لازم دانست و گفت: می‌بایست ما روی مسائل روز جامعه تحقیق و پژوهش نمائیم و فقط به مسائل حوزوی بسنده نکنیم.

این فعال عرصه فضای مجازی، تصریح کرد: مسائل روز جامعه بویژه در فضای مجازی آنچنان گسترده می‌باشند که نیاز به تشکیل گروه‌های متعدد پاسخگو و جریان ساز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین نیکوگفتار IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    احسنت