پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/اولین  نشست تخصصی جشنواره پاسخ برتر

حوزه/ مهدیه منافی با اشاره به شکل گیری مبانی فکری فمینیست های مسلمان از جانب اندیشه‌های غرب، گفت: خطر این افراد از فمینیست های سکولار بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدیه منافی مدیر پایگاه علمی تحلیلی مؤمنات در فضای مجازی، امروز در نشست تخصصی طلاب پاسخگو به شبهات دینی در فضای مجازی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات برگزار شد گفت: متأسفانه در حوزه زنان و خانواده مسائل به خوبی شناخته نشده اند.

وی، افزود: جبهه مقابل به صورت شبکه ای کار کرده و به طور جدی روی مسائل تحقیق می‌نمایند.

منافی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات کار شایسته و لازمی است اما اگر در این مرحله بمانیم به تولید نیرو نمی‌انجامد؛ باید بُعد تهاجمی ما در فضای مجازی رشد پیدا کند.

وی، احصاء مسائل مخاطب را از الزامات فعالین فضای مجازی دانست و گفت: آنچه در مسائلی همچون اشتغال و حقوق زنان مطرح می‌کنیم نیازمند به وجود زیرساخت‌هایی است که باید از سوی مسئولین کشوری ایجاد شوند.

این مبلغ دینی عرصه فضای مجازی تصریح کرد: فمینیست های سکولار و فمینیست های مسلمان دو گروه عمده فعال عرصه زنان در فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به شکل گیری مبانی فکری فمینیست های مسلمان از جانب اندیشه‌های غرب افزود: خطر این افراد از فمنیست های سکولار بیشتر است.

منافی، اظهار داشت: یکی از محورهای ایجاد چالش برای جامعه اسلامی مسائل زنان است؛ اگر به صورت گروهی و با هم اندیشی به پاسخگویی شبهات مطرح شده در این حوزه بپردازیم به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha