جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

حوزه/ حضور دانشجویانی از ملیت‌های مختلف در دانشگاه ادیان و مذاهب، خدعه دشمنان انقلاب اسلامی، در ایجاد فضای ایران هراسی را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ دکتر علی‌رضا انصاری مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه در جمع اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.

انصاری گفت: امروز بسیار مفتخریم که هدایت این دانشگاه را یکی از روحانیون رزمنده، انقلابی و خوش‌فکر بر عهده دارد.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد، در دوران جنگ بوسنی از نزدیک شاهد فعالیت‌های خالصانه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب بودم و این روحانی خدوم و انقلابی خدمات زیادی را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

مشاور وزیر کشور افزود؛ تنهاترین راه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور داشتن تفکر انقلابی و مدیریت جهادی و حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

دکتر انصاری ادامه داد؛ در کشور هر کجا مسئولی با روحیه جهادی عمل کرده، شاهد شکوفایی و بهره‌وری بوده‌ایم ولی متأسفانه گاهی دیده می‌شود برخی مسئولین در گفتار و عمل دچار تضاد شده‌اند.

وی بیان کرد؛ یکی از مسائلی که کشور را تهدید می‌کند عدم توجه به نخبگان علمی و جوانان است که نیاز است مسئولین با برنامه‌ریزی دقیق مانع مهاجرت مغزها و نخبگان به خارج از کشور شوند که در این زمینه دولت سیزدهم کارهای اساسی و خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین به بحث افزایش جمعیت نیز اشاره کرد و افزود؛ امروز دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد فضای یأس و ناامیدی در صدد کاهش و تغییر ترکیب جمعیتی کشور عزیزمان هستند که این بار نیز با درایت و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

مشاور وزیر کشور، الگو سازی در بین جوانان را نکته بسیار مهمی دانست و ادامه داد؛ یکی از کسانی که امروز به الگوی بسیار خوب و شایسته‌ای برای جوانان و بسیاری از مردم تبدیل شده، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه ما و مخصوصاً دانشگاهیان و علما باید به نحو شایسته به وظیفه خود در تبیین ابعاد شخصیتی این شهید پر افتخار اسلام عمل نمایند.

دکتر انصاری خاطر نشان کرد؛ دشمنان جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی دریافته‌اند که با تهدید نظامی نمی‌توانند به این کشور صدمه‌ای وارد کنند زیرا که امروز ایران یکی از کشورهای پرقدرت جهان است و هر تهدیدی را در هر سطحی با قدرت پاسخ خواهد داد.

مشاور وزیر کشور، دانشگاه ادیان و مذاهب را سرمایه بزرگی برای کشور خواند و گفت: حضور دانشجویانی از ملیت‌های مختلف در این دانشگاه پیام صلح و دوستی ملت و دولت ایران را به جهان مخابره خواهد کرد و این حضور خدعه دشمنان انقلاب اسلامی، در ایجاد فضای ایران هراسی و شیعه هراسی را خنثی خواهد کرد.

گفتنی است مشاور وزیر کشور در امور زمین و مسکن همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جعفر طیاری قائم مقام رئیس دانشگاه و برخی دیگر از مسئولین این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان آخرین تحولات علمی فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهه IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    آقای دکتر انصاری انسان بزرگین