جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوای ملکوت

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه این محفل قرآن انعکاس ملی و حتی بین المللی دارد، گفت: گسترش ارتباطات رسانه‌ای و ماهواره‌ای باعث شده تا بسیاری از مردم در استان‌های مختلف کشور و نیز در بسیاری از کشورها محفل انس با قرآن و برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر را در ماه مبارک رمضان دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز در نشست اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با تشکر از همکاری اعضای این ستاد در طول یک دهه گذشته جهت برگزاری این برنامه اظهار داشت: طی یک دهه است که برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر به صورت متمرکز با حضور قاریان برجسته استان و هدایت‌های اساتید قرآنی برگزار می‌شود و توانسته تأثیر بسزایی در معنویت بخشی به زندگی مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه این محفل قرآن انعکاس ملی و حتی بین‌المللی دارد گفت: گسترش ارتباطات رسانه‌ای و ماهواره‌ای باعث شده تا بسیاری از مردم در استان‌های مختلف کشور و نیز در بسیاری از کشورها محفل انس با قرآن و برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر را در ماه مبارک رمضان دنبال کنند.

رزمجو با تاکید برگزاری برنامه نوای ملکوت در ماه مبارک رمضان سال آینده اظهار داشت: هرچند که با توجه به شرایط کرونایی شکل برگزاری برنامه طی دو سال گذشته تغییر کرد اما اصل برگزاری برنامه پابرجا بود و از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش گردید.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان داشت: در حاشیه برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت نمایشگاه مفاهیم قرآنی و آثار برجسته قاریان برپا شود و همچنین به صورت روزانه مسابقه قرآنی برگزار و به افراد جایزه قرآنی اهدا گردد.

وی با بیان اینکه برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت ویژه نوجوانان و جوانان خواهر و برادر برگزار شود گفت: علاوه بر این باید در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت اجرا شود.

سردار رزمجو با تشکر از زحمات صدا و سیمای مرکز بوشهر طی سال‌های گذشته در پوشش این برنامه گفت: امسال نیز برای پخش زنده صدا این برنامه از طریق صدا و سیما برنامه‌ریزی شود و نیز با برخی شبکه‌های سراسری هماهنگی جهت پوشش بهتر برنامه می‌توان انجام داد؛ علاوه بر این از ظرفیت فضای مجازی که امروز به فضای حقیقی تبدیل شده باید استفاده کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر همچنین از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوت قرآنی استان بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه در اسفند ماه برگزار و در آن از یک پیشکسوت قرآنی، دو نخبه قرآنی، دو نوجوان قرآنی دو خادم قرآنی تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha