پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در مراسم های جشن و سرور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام سید محمود حسینی، امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان گفت: وظیفه انبیا بسترسازی و ایجاد تمدن توحیدی است و لازمه این امر تزکیه نفس بوده و اعتکاف یکی از راه‌های عملیاتی این موضوع است.

سرپرست تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: قطعاً دستور حق تعالی به حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) برای تطهیر مسجد الحرام و آماده سازی ظاهری مساجد مقدمه‌ای برای تطهیر و نورانی شدن قلوب به نور توحید و معنویت است.

وی افزود: در جشن‌های مذهبی وظیفه امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی سالم و الگودهی به مراسم‌های جشن‌ها وظیفه ستاد ساماندهی شئون مذهبی است که باید با رعایت زیست بوم مناطق مختلف مراسمات مردمی شاد و پرشوری که هم جذاب و هم پربار و نشاط آفرین باشد، بستر سازی شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: ایجاد دغدغه نسبت به موضوع جمعیت و فرزند آوری در تمامی مراسمات ماه‌های رجب، شعبان و رمضان باید در اولویت قرار گیرد و به گفتمان جامعه تبدیل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha