شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست تخصصی بررسی مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در ادبیات زبان عرب

حوزه/ حجت الاسلام علاءالدین، فراخوان شرکت در کنگره شعر امر به معروف و نهی از منکر را تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ تمدید شده اعلام کرد و گفت: این آخرین مهلت برای ارسال آثار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین علاء الدین دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر در نشست تخصصی با موضوع بررسی مفهوم امر به معروف و نهی از منکر در ادبیات زبان عرب که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، گفت: این کنگره با مرکزیت و میزبانی استان البرز و به طور خاص در شهرستان ساوجبلاغ، تشکیل شده است.

وی افزود: عنوان امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر اینکه از محورهای اصلی در منابع دینی است در جامعه نیز از نشانه‌های یک جامعه مترقی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام علاء الدین، خاطرنشان کرد: امسال که سال دوم این کنگره است، شاهد اضافه شدن بخش‌های شعر عربی و مقاومت هستیم.

وی، فراخوان شرکت در کنگره شعر امر به معروف و نهی از منکر را تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ تمدید شده، اعلام کرد و گفت: این آخرین مهلت برای ارسال آثار می‌باشد.

دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: اختتامیه دومین کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر در اواخر بهمن ۱۴۰۰ و در شهرستان ساوجبلاغ، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علاء الدین، افزود: این کنگره با تأکید بر تقویت فکری جبهه مقاومت در منطقه یاری رسان این جبهه در کسب موفقیت‌های بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha