سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1003155
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
رئيس المجلس الإسلامي الفلسطيني، الشيخ محمد نمر زغموت

حوزه/ رئیس شورای اسلامی فلسطین اظهار کرد: ملت ایران برادر فلسطینیان هستند و آنچه در این کشور هست به مدد ایران و رهبری آن محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، شیخ نمر احمد زغموت چهارشنبه شب در همایش بین المللی روز غزه در مشهد با اشاره به اینکه ملت ایران برادر فلسطینیان هستند و آنچه در این کشور هست به مدد ایران و رهبری آن محقق شده، اظهار کرد: فلسطین تنها متعلق به مردم این کشور نیست و طبق آیه «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره اسرا / ۱)»، این سرزمین و پیرامونش همه موطن مبارکند.

وی با این بیان که توکل و اعتمادمان به خداست، بر تأیید و مدد الهی نسبت به غزه و یقین بر بازگشت عزت و رهایی فلسطین و مردم آن با ظهور حضرت مهدی (عج) تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه کسی سلاح را در این سرزمین کنار نخواهد گذاشت، از عادی سازی روابط برخی دولت‌ها با رژیم شیطان صفت صهیونیستی گفت و ابرازکرد: پیروزی از آن امت اسلامی و فلسطین است و از رهبر انقلاب، مسئولان و مردم ایران تشکر می‌کنم.

این همایش در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی با سخنرانی تعدادی از صاحب نظران و فعالان موضوع فلسطین از کشورهای اسلامی، برگزار شد.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha