یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سییییییی

حوزه/ جریان‌های صهیونیستی برای مبارزه با اسلام، تشیع و ایران فعالیت‌ و هزینه‌هایی در حوزه‌های هنری، رسانه‌ای و حتی ساخت فیلم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم گلیوم در نشستی که با موضوع «حاج قاسم در آثار فعالان رسانه‌ای آمریکا و اروپا» در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: امروز شاهد هستیم که در رسانه‌های دنیا علیه حاج قاسم اقدام به دروغ پراکنی می‌کنند.

این فعال رسانه‌ای، افزود: ایران، تنها پرچم دار حقیقت در دنیا است و این حقیقت باید بیش از پیش به وسیله رسانه‌های حامی ایران و انقلاب ایران معرفی شود و در ادامه هم لازم است از سوی رسانه‌هایی که به دنبال این نوع اندیشه و ترویج پرچم داری ایران هستند، از سوی جمهوری اسلامی حمایت شوند.


وی بیان داشت: امروز شاهد هستیم در خود فرانسه اتفاقات نامناسبی علیه مذهب و دین اسلام به راه می‌افتد، مراکز دینی و مذهبی را می‌بندند و جلوی فعالیت‌های ضد صهیونیستی را می‌گیرند.

گلیوم گفت: جریان‌های صهیونیستی برای مبارزه با اسلام، تشیع و ایران فعالیت‌های و هزینه‌هایی در حوزه‌های هنری، رسانه‌ای و حتی ساخت فیلم می‌کنند.

این فعال رسانه‌ای افزود: ما در مقابل این جریان‌ها ساکت نمانده ایم و با بضاعتی که داشتیم، اقدام به ساخت فیلم به نام ژنرال‌ها دل‌ها برای ترویج مکتب شهید قاسم کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha