پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تالش

حوزه/ حجت الاسلام نورزاد با اشاره به سفر قریب‌ الوقوع رئیس جمهور به گیلان گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به روسیه دستاوردهای بسیار مهم و اساسی در زمینه همکاری‌های دوجانبه به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش، امروز یکم بهمن ۱۴۰۰ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تالش گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به روسیه دستاوردهای بسیار مهم و اساسی در زمینه همکاری‌های دوجانبه داشت و نشانگر نفوذ منطقه‌ای، صلابت و جایگاه دیپلماسی ایران است.

وی در ادامه با اشره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان گیلان، ادامه داد: از نماینده مجلس، فرماندار، استاندار انتظار داریم تا در تبیین و انعکاس مشکلات شهرستان تالش فعال‌تر عمل کنند.

حجت الاسلام نورزاد افزود: پروژه‌های برزمین مانده شهرستان طبق اولویت پیگیری گردد از جمله: «کمربندی تالش، پل کنارگذر تالش، اسکله و بندر تالش، پل درون شهر» تا بودجه کافی و لازم جهت تکمیل و نهایی شدن آنها اختصاص یابد و انتظار داریم این سفر لااقل بخشی از مشکلات شهرستان تالش را نیز مرتفع سازد.

خطیب جمعه تالش ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و روز زن، گفت: مادران و پدران اگر کوتاهی کنند، اول خودشان آسیب خواهند دید و سپس جامعه متحمل آن آسیب خواهد شد؛ الان خیابان‌ها، پارک‌ها، پاتوق برخی از دختران و پسران شده است، حتی دانش آموزان نیز از این آسیب در امان نمانده اند.

وی در خاتمه گفت: وقتی آسیب شناسی شود و اتفاقات و تغییر فرهنگ‌ها مورد بررسی قرار بگیرد، این نتیجه به دست می‌آید که بخشی قطعاً به عهده جامعه و حاکمیت و مدیریت‌های نادرست بوده و اما بخش مهم به عهده خانواده‌ها است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha