جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ اثرات سفر رئیس جمهور و وزیر خارجه به روسیه و چین باید در سفره‌های مردم دیده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی به چندین آیه از کلام الله مجید اشاره کرد و اظهار کرد: انسان‌هایی که در راستای ولایت باشند و به خداوند ایمان کامل داشته و با عمل خود ایمان به خدا را اثبات نمایند بهشت در انتظار آنان خواهد بود؛ کسانی هم که به بخشش و ملاقات با خداوند و روز قیامت اعتقاد نداشته باشند، خداوند اعمال آنها را اصلاح نخواهد کرد و جایگاه این چنین انسان‌ها جهنم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه گفت: اثرات سفر رئیس جمهور و وزیر خارجه به روسیه و چین باید در سفره‌های مردم دیده شود. اقدام دولت انقلابی در واردات واکسن کرونا نشان داد که این دولت در کار خود اراده جدی دارد و مقابله با کرونا را یک کار عظیم جهادی است و این اقدام انقلابی امید به زندگی را به مردم ایران برگرداند.

حجت الاسلام فلاح در ادامه به پنج اصل مهم ابلاغی از سوی ریاست جمهوری به بانک مرکزی اشاره کرد:

۱. سخت‌گیری در اعطای تسهیلات به افراد بد حساب و دانه درشت‌ها.

۲. اعطای تسهیلات کم بهره به مردم عادی و آسان گرفتن ضمانت‌ها بر این افراد.

۳. واگذاری بنگاه‌های تولیدی به مردم.

۴. استرداد سودهای مازاد به مردم و بنگاه‌های تولیدی.

۵. بازنگری در مقررات و قوانین بانک‌ها و اجرای بانکداری صد درصد اسلامی.

وی، میلاد باسعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و میلاد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را پیشاپیش تبریک گفت و افزود: مدیرانی که با انقلاب و مردم همراه نیستند و یا تخصص کافی در امور ندارند نسبت به جا به جایی و برکناری آنها اقدام شود.
انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha