شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور میدانی استاندار کرمانشاه در اورامانات

حوزه/ استاندار کرمانشاه گفت: در پی بارش سنگین برف در چند روز گذشته، همه دستگاه ها و نهادها برای خدمت رسانی به مردم، با تمام توان و مدیریت بحران در میدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم شامگاه جمعه در دیدار با امام جمعه پاوه، مشکلات زیاد و کارکرد دستگاه‌ها و تجهیرات را بالا دانست و گفت: قبل از آغاز بارش به نهادهای خدمات رسان از جمله هلال احمر، برق، راهداری، آب، فاضلاب، مخابرات و گاز، آماده باش اعلام کردیم.

وی در ادامه داد: هنوز راه دسترسی به تعدادی از روستاهای منطقه مسدود است و تلاش این است تا کمترین زمان ممکن این راه‌ها بازگشایی شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: برای مدیریت بهتر شرایط پیش آمده، معاونین استانداری کرمانشاه به مناطق مختلف استان اعزام و با تشکیل جلسات ستاد بحران، وضعیت را مدیریت کردند.

امیری مقدم اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان در انتقال بیماران و مواد غذایی با بالگرد و از طریق آمبولانس به مناطق محصور در برف و سخت گذر بسیار خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه مردم با صبر و بردباری و مشارکت در مدیریت بحران می‌توانند کمک کار مدیران باشند، گفت: مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و در مقایسه با برخی از استان‌ها مشکلات خیلی کمتر بود.

استاندار کرمانشاه افزود: انتظار مردم از مسئولان خدمات رسانی خوب و مطلوب است و شهرداری پاوه هم با همکاری مردم نسبت به برف روبی معابر شهری اقدام کند.

مقام ارشد استان در ادامه تصریح کرد: حضور ماموستا قادری امام جمعه پاوه در میان مردم روستاهای محصور در برف در مناطق مرزی نوسود، بازتاب بسیار خوبی داشت و مردم منطقه از این حضور قدردانی و آن را مایه آرامش می‌دانستند.

امیری مقدم استاندار کرمانشاه، همچنین عصر جمعه با بالگرد از محورهای مواصلاتی شهر پاوه بازدید کرد و سپس وارد روستای مرزی هانی گرمله که در پی بارش سنگین و شدید برف و کولاک راه ارتباطی آن مسدود شده بود، شد و ضمن دیدار با اهالی، به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

تقدیر امام جمعه پاوه از پیگیری و حضور میدانی استاندار کرمانشاه در اورامانات

ماموستا ملأ قادر قادری با اشاره به بارش سنگین برف در منطقه اورامانات و مسدود شدن راههای ارتباطی برخی روستاهای مرزی گفت: پیگیری مجدانه و حضور میدانی استاندار کرمانشاه، در منطقه بسیار مؤثر و مفید است و همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید بکوشیم که مشکلات برطرف شود.

وی در دیدار استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مردم و مدیران همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات بعد از این بارش رحمت الهی برطرف شود.

ماموستا قادری ادامه داد: منطقه اورامانات در حال حاضر بحرانی است و حضور مدیران استانی و از جمله استاندار در منطقه می‌تواند پاره‌ای از این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

امام جمعه پاوه بیان کرد: بارش برف سنگین هفته گذشته در ۳۰ سال گذشته بی سابقه و غیرمترقبه بوده و مردم و مسؤولین آمادگی این حجم بارش را نداشتند.

ماموستا قادری تصریح کرد: در مقایسه با بارش‌هایی که در استان‌های جنوبی کشور روی داده خوشبختانه آسیب‌ها در این منطقه بسیار کمتر بوده وهیچ حانواده ای گرفتار نشده است.

وی با بیان اینکه توقع مردم از مدیران در این موقعیت این است در حد توان خدمات رسانی و امدادرسانی انجام شود اضافه کرد: حضور استاندار در منطقه مؤثر و مفید است و همه باید بکوشیم مشکلات برطرف شود.

امام جمعه پاوه، حضور استاندار را در پاوه قابل تقدیر دانست و ضمن تبریک مجدد انتخاب ایشان بعنوان استاندار گفت: همه بزرگان نظام به شهر پاوه آمده اند و حضور جنابعالی هم در آغاز مسئولیت ان شاء الله منشأ خیر است

وی در پایان گفت: امکانات و تجهیزات شهرداری پاوه محدود است و این روند خدمات رسانی را به شهروندان مشکل کرده و خودروهای پارک شده در خیابان یکی از موانع اصلی برای برف روبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha