جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خضری

 حوزه / همزمان با ولادت حضرت فاطمه  زهرا سلام الله علیها نشست خانوادگی اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری، امام جمعه موقت قزوین صبح امروز در نشست خانوادگی طلاب و اساتید حوزه علمیه فاطمیه خواهران قزوین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد با تاکید بر نقش حوزه‌های علمیه در پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: نعمت عظیم زندگی در دوران نایب ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را باید توفیقی از جانب خداوند دانسته و حقوق خود را نسبت به ایشان اداء کنیم‌.

وی ادامه داد: دشمن از لباس روحانیت و حوزه‌های علمیه ناراحت و عصبانی است.

حجت الاسلام خضری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم هدایت جریان انقلابی توسط خود مردم تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ اراده هاست و نقش خواهران طلبه در این زمینه انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی خانواده‌های طلاب، بیان کرد: امروز حوزه علمیه خواهران بیش از گذشته در شکل‌گیری جریان‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: خدا شناسی، خودشناسی و معرفت نسبت به مبدا و معاد از مهمترین علوم مورد نیاز مردم است و رسالت خواهران طلبه در انتقال این علوم بسیار حائز اهمیت است.

مدیحه سرایی، تقدیر از فرزندان اساتید حاضر در جلسه و قدردانی از مادران توسط فرزندان آنها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

برگزاری نشست خانوادگی اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha