سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راوند

حوزه/امام جمعه دیشموک گفت: برخی از مدارس شهر دیشموک با ۷۰۰ نفر جمعیت از سرانه آموزشی پایین برخوردار بوده که در صورت عدم رسیدگی و ساخت مدرسه با ترک تحصیل دانش آموزان مواجه می شویم.

حجت الاسلام اسماعیل راوند در گفت وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج با اشاره به وعده نوسازی مدارس و خیران برای افتتاح خوابگاه دخترانه در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: اکنون سال ۱۴۰۰ هم در حال اتمام بوده ولی این وعده محقق نشده است که مردم از مسئولان استانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار خواستار توجه به این مسئله هستند.

امام جمعه دیشموک اضافه کرد: برخی از مدارس شهر دیشموک با ۷۰۰ نفر جمعیت از سرانه آموزشی پایین برخوردار بوده که در صورت عدم رسیدگی و ساخت مدرسه با ترک تحصیل دانش آموزان مواجه می‌شویم و در آینده سبب ایجاد آسیب می‌شود و نمی‌دانیم جوابگو کیست.

وی با اشاره به تخریب قلعه تاریخی دیشموک، گفت: در سال گذشته در جلسه شورای اداری مسئولان گفتند جنب قلعه تاریخی چادر می‌زنیم تا قلعه درست شود ولی وعده بی فرجام دادند.

راوند افزود: مسئولان امنیتی ورود کنند مگر ادارات حراست ندارند، چرا بودجه این قلعه برگشت خورده است چرا جان مردم پایین دست قلعه برای مسئولان اهمیت ندارد؟!.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    بهتر کار زن فقط خانه داری