شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از راه اندازی چهار رشته تخصصی جدید در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: بحمدالله امسال چهار رشته تخصصی در آذربایجان شرقی مجوز گرفته است، که در ارتقای سطح علمی حوزه استان بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: در سطح سه، رشته‌های تخصصی امامت با گرایش مهدویت، مشاوره اسلامی و تفسیر و علوم قرآن و در سطح دو، رشته تخصصی علوم اسلامی با گرایش تفسیر و علوم قرآن موفق به اخذ مجوز شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز از میان طلاب واجد شرایط برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانش‌پژوه می‌پذیرد، به برخی از فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریر با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی و در راستای رفع نیازهای جامعه و دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مراجع و علمای حوزه انجام وظیفه می‌نماید.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، ثبت نام مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز از این طریق انجام می‌شود.

وی، بهره‌مندی از برنامه آموزشی و فرهنگی مناسب، استفاده از کتابخانه تخصصی، سایت اطلاع رسانی، فضای آموزشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی را از مزایای ثبت نام در این رشته‌ها و مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روشن تن، مهلت ثبت نام رشته‌های تخصصی را تا پایان ۵ بهمن اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه آزمون باید به پایگاه اینترنتی https://paziresh.ismc.ir مراجعه کنند و زمان برگزاری مصاحبه نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha