جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصور امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی با بیان اینکه ترس از دشمن و دنبال منافع شخصی بودن تمدن سوز است، گفت: هر امتی که به دنبال شهوت و غرائض باشد به قهقرا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ که در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت اولین سیاستی که تبلیغات اسلامی روی آن بناگذاری شده است، مردمی کردن مسئله تبلیغ است و رهبر انقلاب جهاد تبیین را برعهده تبلیغات اسلامی گذاشته است.

وی با بیان اینکه در تاریخ اتفاقات مثبت به دلیل حضور افراد شجاع و نترس بوده است، اضافه کرد: اتفاقات ناگوار تاریخ نیز به دلیل عدم همراهی و ترس افراد تأثیرگذار بوده است و اگر در جامعه‌ای ترس حاکم باشد قطعاً ذلت را به دنبال خواهد داشت و خداوند یکی از تکنیک‌های شیطان را خوف انداختن در دل دیگران بیان می‌کند و ترس یک صفت تمدن سوز است و اگر در جامعه‌ای این مسئله رشد کند امکان دست‌یابی آن امت به تمدن ممکن نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: وقتی رهبر انقلاب فرهنگ منحط غرب را تحلیل می‌کنند به خصوصیات مثبت آن‌ها نیز اشاره می‌کنند که یکی از آن‌ها خصوصیات مثبت عدم خوف بود.

وی اضافه کرد: اگر ما نتوانیم وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دهیم به قهقرا خواهیم رفت و امروز قدرت‌های پوشالی بر اساس تبلیغ شکل می‌گیرد و اگر تبلیغات را از آمریکا بگیریم ۹۰ درصد قدرتش را از دست خواهد داد.

حجت الاسلام امامی گفت: غرب امروز با ساخت فیلم‌ها به ذهن نوجوانان این‌گونه القا می‌کند که کشورهای غربی مهد تمدن و قدرت و شجاعت است و نظام تبلیغاتی می‌تواند جهت زندگی انسان را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: معاویه با استفاده از سیستم تبلیغات و ایجاد آخوندهای درباری و ساخت احادیث جعلی، حق اهل بیت را غصب کرد و لذا تبلیغات می‌تواند به گونه‌ای اثر بگذارد که علی علیه السلام که روح نماز است اینگونه به مردم القا کنند که حضرت اهل نماز نبود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دشمن سعی می‌کند با پروپاگاندا روی شبهه و شهوت انگشت بگذارد تا دنیا را اداره کند و اگر مردمی اسیر شهوت شدند در مقابل طاغوت سر خم فرود خواهند آورد و در سیستم غربی هدف سوار شدن بر انسان است و حال آنکه در اهداف تبلیغاتی اسلامی هدف تعالی بشر است.

وی تاکید کرد: خداوند به پیامبر وعده داده است که حضرت را تأیید و یاری خواهد کرد اما نصرت ظاهری زمانی خواهد بود که مؤمنین معصوم را یاری کند و لذا می‌بینیم در جنگ صفین با وجود تاییدات الهی، چون مؤمنین همراه نشدند ورق پیروزی بر علیه امام علی علیه السلام برگشت.

حجت الاسلام امامی بیان داشت: بودجه‌های شیطانی دشمن ده‌ها برابر بودجه‌های فرهنگی ماست و اساس حرکت انقلاب اسلامی فرهنگ ناب محمدی است و دشمن هم می‌داند که دقیقاً باید اینجا سرمایه‌گذاری کند و لذا از سال‌های قبل در رشته‌های فیلم سازی و … هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه می‌زنند.

وی گفت: خداوند وعده پیروزی به متّقین داده است به شرطی که مؤمنین همراه باشند و مهم‌ترین کلید حرکت کشور را رهبر انقلاب مدیریت جهادی عنوان می‌کنند و با نظام کارمندی نمی‌توان کار را پیش برد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام توحید ایمانی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمد نورپور تجلیل شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha