پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ذاکر قاسم زاده

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی از اجرای برنامه‌های متنوع هنری و بصیرتی- سیاسی ویژه ایام الله دهه فجر در حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، هویت و تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است یکی از محورهایی که مقام عظمای ولایت در جهاد تبیینی به آن توجه دارند، تشریح و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: دیدگاه و اهداف انقلاب اسلامی، اهداف تمدنی در مسیر تحقق ظهور است و ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند غیرت دینی ملت در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران باعث امید همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان شده و همچنان با قدرت و درایت مقام عظمای ولایت و حمایت مردم در صحنه، رو به جلو حرکت کرده و کار خود را پیش می‌برد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته هم از لحاظ کیفی پیدا کرده است.

وی در مورد برنامه‌های سیاسی در دهه فجر امسال اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مدارس علمیه استان، بیش از ۳۵ جلسه نشست بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید استانی برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام قاسم زاده در پایان اظهار کرد: نشست‌های معرفتی و بصیرتی، غبارروبی و زیارت مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، تبیین گام دوم انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب و پخش سرودهای انقلابی، مراسم ندای الله اکبر در شب ۲۱ در مدارس علمیه استان از سایر برنامه‌های هنری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha