چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1003679
۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
جشن فاطمی

خادمیاران کانون شمس الشموس خیریه کوثر با حضور در جشن ویژه ولادت بانوی دو عالم در مسجد رضوی اصفهان آنجا را سرشار از عطر معنوی حضرت امام رضا (ع) کردند.

مجید حمیدی منش، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان گفت: همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) خادمیاران کانون شمس الشموس خیریه کوثر با همکاری و همت انجمن مردمی مستقر در سه راه ملک در مسجد رضوی اصفهان ویژه برنامه‌ای را برای عموم مردم برگزار کردند.

وی با بیان اینکه در این جشن که به مدت سه شب برگزار شد، نور فاطمی با عطر رضوی همراه گشت، خاطرنشان کرد: اجرای مدح و منقبت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) و مادر بزرگوار ایشان حضرت زهرا (س) مرضیه و دیگر عناوین چون سخنرانی و شادی و سرور از جمله برنامه‌ها برگزار شده بود.

مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس خیریه کوثر افزود: از سوی انجمن مردمی مسجد رضوی، ۱۸ طبق کیک تولد مزین به آیه اول سوره کوثر تهیه شده بود که به دست خادمیاران امام رضا این کیک بریده و در بین مردم حاضر در آنجا تقسیم شد.

حمیدی منش در پایان اظهار کرد: امیدوارم نه تنها در اصفهان بلکه در کل ایران تمامی مراسم جشن فاطمی مزین به نام صاحب اصلی ایران، ثامن‌الحجج (ع) شود.

شایان ذکر است، تبیین مقام و منزلت حضرت زهرا (س) و سیره آن حضرت برای کودکان و نوجوانان دختر از برنامه‌های اصلی این جشن بود.

جشن فاطمی منور به عطر رضوی شد

جشن فاطمی منور به عطر رضوی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha