چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسین رفیعی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی با بیان آنچه بار و مسئولیت بانوان را سنگین‌تر می‌کند، مسئله حضور در خانه و اجتماع و جامعه سازی است، ادامه داد: بانوان و همسران و زنان ایران اسلامی در دو نقش جامعه سازی که مقدمه تمدن سازی است، نقش بی نظیری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین رفیعی، مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۵ و مدیر مؤسسه فقهی امام رضا (ع) در جشن بزرگ فاطمی که با حضور خانواده طلاب و مسئولین مدرسه شهید صدوقی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) گفت: یکی از تقارن‌های مبارک، تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام است؛ قدر این نعمت را بدانیم که سر سفره امام و شهدا هستیم.

وی با بیان آنچه بار و مسئولیت بانوان را سنگین‌تر می‌کند، مسئله حضور در خانه و اجتماع و جامعه سازی است، ادامه داد: بانوان و همسران و زنان ایران اسلامی در نقش جامعه سازی که مقدمه تمدن سازی است، نقش بی نظیری دارند.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی (ره) با اشاره به اینکه امروزه مسئله مادری و زن در مکتب اسلام محور تربیت یک جامعه است، افزود: مادران نقش کلیدی و اساسی در حیات یک جامعه دارند؛ امام فرمود: حضرت زهرا (س) مبدأ تمام کمالات و انسانیت است، بانوی بزرگواری که بهترین لقبش محدثه است.

وی با بیان اینکه همه مدیون نظام ولایت فقیه هستیم، تصریح کرد: آنچه که محور ثبات و آرامش و اقتدار است، ولایت فقیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha