شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کذایی

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: مطالبه‌گری از نماینده ولی فقیه در هرمزگان آغازگر مطالبه از مدیران دولتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام سعید کذایی، در نشست ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، برگزار شد، اظهار کرد: مطابق با دستورالعملی که از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ابلاغ شده است، پنجم مردادماه هر سال به واسطه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی تدارک گرفته می‌شود.

وی با ذکر این نکته که از مدیرانی که از صفر تا صد همراه با ستاد برگزاری نماز جمعه هستند، قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: درخواست کردیم که این مدیران در کنار دیگر اعضای ستاد در جلسات حضور داشته باشند. اگر مدیران و دستگاه‌های اجرایی وارد میدان نشوند و هم‌رزمان خود را یاری نرساند، کار پیشرفت نمی‌کند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس تصریح کرد: مساحت و موقعیت جغرافیایی مسجد جامعه به گونه‌ای است که می‌توان تمام توان توسعه‌ای خود را روی آن قرار دهیم. خدا را شاکریم که همه پای کار آمدند و باعث شدند برخی از مشکلات برطرف شود و برنامه‌های فرهنگی دیگری به غیر از نماز جمعه برگزار شود.

حجت‌الاسلام کذایی ابراز داشت: عده‌ای که خارج از گود هستند، تصور می‌کنند که نماز جمعه یک مؤذن و خطیب دارد و تمام. اما خدا می‌داند که تعداد زیادی از افراد از اول صبح برای برگزاری با شکوه‌تر نماز جمعه تلاش می‌کنند که قابل تقدیر است. اتمام نماز جمعه تازه بخش عمده‌ای از وظایف کارکنان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر، تشریح کرد: اگر مجاهدت خواهران و برادران ما نبود، امکان برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی متفاوتی با این کیفیت وجود نداشت.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس تشریح کرد: برنامه‌های ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس در طول هفته تدوین می‌شود و سعی می‌شود که با حضور فعال در فضای مجازی و رسانه‌ای استان هرمزگان دامنه انتشار موضوعات و مطالب را گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: در فضای مجازی حدود ۳ هزار مخاطب مستقیم داریم و به صورت مستقیم برنامه‌های فرهنگی و عملکرد ستاد نماز جمعه در این فضا منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: کارگروهی در حوزه دانشجویی فعال شده است و در ۱۶ آذر امسال اولین نشست دانشجویی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد. آغاز این برنامه با هدف بالا نگاه‌داشتن پرچم مطالبه‌گری و قدم گذاشتن در راه بیانه دوم گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس تصریح کرد: مطالبه و پرسش از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یک فتح‌البابی است تا پرسش‌گری و مطالبه‌گری از مدیران و مسئولان دولتی نیز آغاز شود و خواسته‌های مردم به گوش مسئولین برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha