دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: لباس روحانیت لباس تبلیغ و صیانت از آموزه‌های دینی و قرآنی است و طلاب باید برای تحقق این امر در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه استان که با حضور آیت الله مروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: لباس روحانیت لباس تبلیغ و صیانت از آموزه‌های دینی و قرآنی است و طلاب باید برای تحقق این امر در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه‌های علمیه از بدو ورود به حوزه باید با انگیزه و اخلاص در کلاس‌های درس و بحث حوزه حضور یابند، افزود: داشتن نظم، انگیزه و علاقه به فراگیری علوم حوزه و همچنین داشتن برنامه منسجم تبلیغی از ویژگی‌های بارز یک طلبه موفق در حوزه است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تبلیغ دین و ترویج اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم طلاب مبلغان است، خاطر نشان کرد: ترویج روحیه قرآنی و انقلابی، مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن با بصیرت افزایی روزافزون و مقابله با یاس و ناامیدی در جامعه از رسالت‌های مهم مبلغان است که باید برای تبلیغ، همواره این موارد را در نظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید در همه حال برای افراد جامعه الگو باشند گفت: زندگی شخصی و اجتماعی طلاب و مبلغان باید براساس شاخصه‌ها و ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد.

وی در پایان گزارشی از وضعیت حوزه علمیه لرستان و اجرای برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha