دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی از برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره ۱۵۲ شهید و طلبه استان و یکصدمین سالگرد شهید میرزا کوچک جنگلی، در سالن همایش مصلای شهرستان رشت، با تبریک ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند که کتاب و عترت را میان شما به امانت می‌گذارم.

وی، اهل بیت علیه السلام را عترت پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه سلام الله علیها عصاره خلقت و جهان هستی است و جمع همه زیبایی‌ها محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فرازی از نامه ۵۳ نهج‌البلاغه امیرمؤمنان امام علی علیه السلام، بیان کرد: این نامه بهترین شیوه نامه برای کارگزاران، مدیران، مربیان و حتی متربیان است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به انجام عمل صالح توسط کارگزاران و مدیران در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: انسانی که قدرت مدیریت خود را ندارد نه تنها در بیرون ویرانگر است، بلکه خود را نیز به ویرانی می‌کشاند.

وی همچنین از برگزاری کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: میرزا سهم بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و شایسته است کنگره بین‌المللی در تراز این مرد بزرگ برگزار شود.

حضرت فاطمه سلام الله علیها عصاره خلقت و جهان هستی است

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha