جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

تبریز / رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به تشریح طرح هدفمندی خدمات پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور امروز با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، در تشریح طرح هدفمندی خدمات طلاب گفت: طرح هدفمندی خدمات را ویژه افرادی خواهد بود که به نقش آفرینی در محورهای تحصیل، تدریس و یا تبلیغ مشغول باشند.

وی ادامه داد: ما به دنبال ارتقا و گسترش فعالیت‌های گذشته و در جریان مرکز خدمات بوده و آینده‌نگری برای خدمات جدید هستیم و مشتاقیم نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، نظرات و پیشنهادهای اصلاحی خود در خصوص خدمات ارائه شده به ما ارسال نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در ادامه به تجهیز مراکز اردوگاهی در استان‌ها اشاره و بیان داشت: در صورت تأمین زمین و مکان اردوگاهی در استان آذربایجان شرقی، مرکز خدمات می‌تواند با هماهنگی مسئولین ذیربط اقدام به تجهیز و راه اندازی آن نماید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم هم تأسیس مرکز خدمات توسط مقام معظم رهبری را حیاتی و نجات بخش برای طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنها دانست.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی‌، با اشاره به جلسات هم اندیشی و مشورتی در موضوعات حوزوی، به برگزاری مستمر و منظم جلسات هفتگی شورای مدیران و نهادهای حوزوی اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha