پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1003976
۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
احمدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امید بخشی، تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشن‌های انقلاب توسط مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی را ۴ محور برنامه های دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در آستانه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای پیرامون برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با حضور مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

محمد علی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: دهه فجر بزرگداشت انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب در زمانی دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، و تصمیم گیران عالم تحت سیطره شرق و غرب بودند، امام قیام کرد و آرمان‌های جدید را با پشتوانه الهی در آن دنیا تعریف نمود، گفت: حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی با محوریت دین شکل گرفت و امروز می‌بینیم شعارها و آرمان‌های انقلاب جهانی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: چالش‌های جهانی و پیش پای انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است، روزی سلطه جویان علیه ما تصمیم می‌گرفتند و بدون هراسی اجرا می‌کردند، ولی امروز اگر هم مستکبرین بخواهند علیه ایران و انقلاب اسلامی تصمیمی بگیرند، باید اتحاد بین‌المللی تشکیل دهند و می‌بینیم که کاری از پیش نمی‌برند.

احمدی ادامه داد :۱۲ بهمن از چند جهت برای ما روز مهمی است، نخست آنکه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) است، و از طرفی ۱۲ بهمن آغاز و مقدمه جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد، بهترین سند شناخت گذشته، وضع موجود و اهداف آینده؛ بیانه گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال بر اساس چند محور از جمله تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ است چرا که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گذشته را تبیین، وضع فعلی را تشریح و آینده را روشن نموده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امید بخشی بر محور انقلاب اسلامی؛ را دومین محور دانست و گفت: امید کاذب نیاز نیست، امیدهای واقعی را در جامعه نشر دهید و بر محور شعارهای انقلاب امید آفرینی کنید.

وی افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی به دست مردم؛ سومین محور برنامه‌ها خواهد بود، به صورت شعاری در این زمینه برخورد نشود، ما می‌توانیم برنامه‌هایی را طراحی کنیم که در آن مردم تصمیم گیر و اجرا کننده برنامه‌های انقلاب باشند، در همین راستا ستادهای مردمی در تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و … تشکیل شود و جشن‌های محله محور با پوشش رسانه‌ای قوی توسط صدا و سیما صورت پذیرد.

احمدی متذکر شد: از فضای مجازی نهایت استفاده را باید در جهت نشر فرهنگ و آرمان انقلاب کرد و به شبهات در این فضا پاسخ دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: استان اصفهان در زمان انقلاب تعداد ۲۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده است که نباید یاد و نام این شهدا فراموش شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha