یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ در شهرستان میانه در صورت وضعیت آبی، زرد و نارنجی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای مشخص و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در صورت شرایط قرمز این مراسم به صورت تجمع با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی اردبیلی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میانه، امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: با استقبال از تزریق واکسن کرونا توسط مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش موارد ابتلاء و کاهش میزان مرگ و میر، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور مردم با زدن ماسک، در میانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در شهرستان میانه در صورت وضعیت آبی، زرد و نارنجی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای مشخص و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در صورت شرایط قرمز این مراسم به صورت تجمع با فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

اردبیلی افزود: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان میانه ۱۶ کمیته تشکیل شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان میانه اظهار کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی می‌باشد و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha