پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ مسئول مرکز تخصصی تربیت مدرس جامعه الزهرا(س)، اهتمام در زمینه جهاد تبیینی در شرایط حساس کنونی را لازمه و پیش نیاز تقویت غیرت دینی در جامعه دانست.

طاهره حیدری مجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تأکیدات خاص مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیینی و نقش مهم حوزویان در این باره، ابراز داشت: تبیین حقایق و پاسخ مناسب به سوالات و شبهات روز جامعه یکی از تکالیف مهم حوزویان انقلابی و دغدغه مند است به خصوص اینکه این مهم لازمه و پیش نیاز تقویت غیرت دینی در جامعه است.

وی افزود: در همین راستا ما به شدت نیاز داریم که مباحث معرفتی و بصیرتی و در کنار آنها مباحث کاربردی در حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران با قوت دنبال شده و بر این اساس از توانمندی و پتانسیل نخبگان به خوبی بهره مند شویم.

وی بیان داشت: تکیه بر آموزه‌های ناب دینی و نیز بهره مندی از کلام راهگشای امامین انقلاب باعث می‌شود که ما بتوانیم در مسیر تحقق اهداف جهاد تبیینی موفق باشیم و بتوانیم به یاری خدای متعال بر حربه‌ها و توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای غلبه کنیم.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خواهران قم، همچنین خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب به تصریح بیان داشته‌اند ما اگر در راستای جهاد تبیینی به خوبی عمل نکنیم، دشمن واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر برای آحاد مردم و از جمله نسل جوان بیان می‌کند و به تعبیر ایشان جای دوست و دشمن و شهید و جلاد را عوض می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha