سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست شورای جوانان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بر ضرورت جهاد روایت و تبیین و تعمیق بخشی به معارف بلند ایام‌الله و مناسبت‌های دینی و انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امروز در نشست هم اندیشی جوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: حضور مردم در حمایت از نظام بسیار اهمیت دارد چراکه این انقلاب مردمی بود و باید مردمی بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر افزود: برای بسترسازی حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۲ کمیته تخصصی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: امروز تبلیغات یک فن روزآمد شناخته می‌شود و ابعاد مختلفی به خود گرفته است و در این میان فضای مجازی با بخشی از پیچیدگی‌هایی که دارد جایگاه مهمی در شبکه عظیم تبلیغاتی دارد.

حجت الاسلام جمالی تصریح کرد: جوانان در برنامه‌ریزی و ارائه طرح به ما کمک کنند و با پیشنهاد این جوانان بی‌شک به غنای برنامه‌های دهه فجر افزوده خواهد شد.

وی با اشاره ضرورت جهاد روایت و تبیین و تعمیق بخشی به معارف بلند ایام‌الله و مناسبت‌های دینی و انقلابی، اظهار کرد: با استفاده از نیروهای انقلابی به ویژه جوانان مؤمن و علاقه‌مند، زمینه ساز ظهور و بروز ابتکار، خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و طراوت، تازگی و اثربخشی بیشتر تمامی آحاد مختلف جامعه را در مراسم‌ها نمایان شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha