دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدرضا حسین نژاد

حوزه / استاندار خراسان شمالی گفت: پاسخ‌گویی شایسته، در بین مردم بودن و مؤانست با آن‌ها و انضباط اداری زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات و افزایش رضایتمندی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین که با محوریت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: انضباط اداری، در بین مردم بودن و پاسخگویی مسئولان موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به مردم پاسخگو باشند، افزود: باید بدانیم برای رسیدن به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید مسائل مختلف را تحمل کرد اما این تحمل باید همراه با عدالت و به دور از تبعیض باشد.

حسین نژاد با بیان اینکه اگر مردم به این نتیجه برسند که مسئولان با آن‌ها همدل هستند هر نوع فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند، گفت: برای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات هیچ کم‌کاری قابل‌قبول نیست.

وی افزود: آرمان‌های پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان امروز خواهد شد.

حسین نژاد عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا و جانبازان دانست و گفت: فرماندار جدید شهرستان اسفراین باید با بهره‌مندی از تجارب گذشته و با همراهی مردم و نخبگان شهرستان روند اجرای پروژه‌های عمرانی را شتاب دهد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در ادامه سخنان افزود: باید از فرصت همدلی و حمایت ائمه جمعه شهرها و ظرفیت‌های منطقه‌ای در راستای اجرا و پیشبرد اهداف توسعه‌ای و عمرانی و حل مشکلات اجتماعی در چارچوب قانون و مقررات بهره‌مند شد تا فضای امید و نشاط اجتماعی در جامعه به وجود بیاید.

حسین نژاد با اشاره به ظرفیت معدن آلبلاغ در شهرستان اسفراین، افزود: این موضوع دردناکی است که به‌رغم داشتن معادن سنگ در استان اما به دلیل نبود تجهیزات لازم و کافی برای استخراج آن نیاز استان از سایر استان‌ها تأمین شود و این موضوع باید با تکیه بر توان و حمایت‌های مردمی برطرف شود.

وی گفت: نقشه راه استان به‌طور دقیق شناسایی شده است و مسئولان استان در هر جایگاهی باید با هدف‌گذاری و داشتن برنامه زمان‌بندی شبانه‌روز در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای تلاش کنند.

مسلم نوری، فرماندار جدید شهرستان اسفراین نیز در این نشست، اظهار کرد: اعتقاد دارم اگر می‌خواهیم در حافظه مردم ماندگار باشیم باید خادم صادق برای مردم باشیم.

وی افزود: تلاش خواهد شد که منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس‌جمهور سرلوحه کار در شهرستان اسفراین قرار گیرد و در این راستا با استفاده از خرد جمعی از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه شهرستان بهره‌مند خواهیم شد.

نوری خاطرنشان کرد: نقاط قوت و ضعف سند توسعه شهرستان را بررسی خواهد شد و با استفاده از ظرفیت نخبگان و دلسوزان، سند را به‌روز خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات مهدی کرامتی قدردانی و مسلم نوری به‌عنوان سرپرست فرماندار جدید شهرستان اسفراین معرفی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha