دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محفل انس با قرآن

 حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین از برگزاری هفدهمین محفل انس با قرآن با عنوان قافله نور به یاد طلبه جهادی و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهم بهمن ماه در مسجد امام رضا (ع) خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: امروز که فتنه‌های استکبار و صهیونیسم تمام جهان را فرا گرفته است و باید به قرآن کریم تمسک بجوییم و از آیات نورانی و روشن‌گر این کتاب آسمانی استفاده کرده تا بتوانیم بر دشمن پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم در کنار ولایت عامل هدایت است و اگر هر یک از این دو را بدون دیگری مورد توجه قرار دهیم، به بیراهه خواهیم رفت و این کتاب آسمانی و عترت با یکدیگر ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

وی همچنین به برگزاری هفدهمین محفل انس با قرآن در روز نهم بهمن، در مسجد امام رضا (ع) اشاره و عنوان کرد: روز شنبه نهم بهمن ماه محفل انس با قرآن حوزه علمیه قزوین با حضور قاریان برجسته و ممتاز کشوری و استانی، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا ء در مسجد امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

موسوی همچنین ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، یاد و خاطره طلبه جهادی مرحوم عارف شاه محمدی را گرامی داشت.

هفدهمین محفل انس با قرآن به یاد طلبه جهادی قزوینی برگزار می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha