جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی درگذشت آیت الله حسین گرایلی از علمای مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی، رحلت آیت الله حاج شیخ حسین گرایلی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِالصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (سوره البقره :۱۵۶-۱۵۵)

عن الصّادقُ علیه السلام: إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ

اطلاع یافتم استاد والا مقام حوزه علمیه خراسان حضرت آیت الله حاج شیخ حسین گرایلی طاب ثراه دعوت رب ودود را لبیک گفته به دیار باقی شتافت.

ایشان که در حوزه استادی گرانمایه و در جبهه تبلیغ و ارشاد واعظی دلسوز و در محراب عبادت و بندگی امامی با اخلاص و در آستانه حرم امام رئوف علیه السلام دلداده ای پاک باخته و در راهنمایی و دلالت زائران بیت عتیق خادم شفیق ضیوف الرحمان بود پس از عمری خدمت به نزد رب کریم رجوع کرد.

اینجانب عروج این فقیه صالح را محضر امام عصر عج الله تعالی فرجه، مقام عظمای ولایت و مراجع تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه بویژه خراسان و مازندران، دانشوران و شاگردان ایشان، خادمان ضیوف الرحمان و خانواده معظم له بویژه فرزندان عالم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ علو منزلت ایشان را خواستارم. که انه هوالعزیز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

سید عبدالفتاح نواب

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha