چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1004701
۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ملی ایران با صلابت به جام جهانی رفت

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار کرد: عده‌ای آخرت را فدای دنیا می‌کنند، اما اینها نمی‌دانند که دنیا تمام شدنی است، آنهایی که قدرت و ثروت و ملک و میراث داشتند همه را گذاشتند و رفتند نمرودها و فرعون‌ها با همه سرمایه‌های خود از این دنیا رفتند.

وی ادامه داد: گروهی هستند که با خدا معامله می‌کنند جان مال و قدرت خود را در راه خدا خالصانه و مخلصانه کنار می‌گذارند تا ارزش‌های دینی و الهی را زنده نگه دارند آنها در مقابل غارتگران ستمکاران و ظالمان ایستادگی کرده و تا جایی که می‌توانند در راه خدا می‌جنگند تا به شهادت برسند، آن قدر مبارزه کرده و جان دادند که تعداد آنها روی زمین کم شده است.

امام جمعه یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته به خصوص دهه فجر انقلاب و فرا رسیدن ۱۲ بهمن روز ورود امام به کشور اشاره کرد و گفت: آغاز دهه فجر باشکوه انقلاب اسلامی را در پیش داریم؛ «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»؛ حق همیشه ماندنی و همه عالم متعلق به خداست هر کس به سوی خدا برود باقی و بقیه فنا هستند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حکومت اسلامی حق و حکومت طاغوت باطل است و وظیفه همه و هر مؤمن تلاش برای استقرار حکومت اسلامی است. این انقلاب بدون رهبران معنوی و استقرار حکومت اسلامی و اجرای فرامین الهی به پیروزی نرسید.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین‌المللی بی‌شمار است؛ به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم؛ امروز حکومت و ملت ایران با قدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه‌های دشمنان با عظمت به پیش می‌رود.

وی افزود: مستشاران آمریکایی حق توحش از ملت می‌گرفتند و بالاترین اهانت به ملت ایران هم این حق توحش بود و با اینکه دانشمندان و علمای بزرگی داشتیم و فرهنگ ما وحیانی بود، اما چنین دچار بدبختی و نکبت شده بودیم، اما الان به برکت انقلاب در همه عرصه‌ها اکنون در دنیا سرآمد هستیم و یک قدرت به شمار می‌رویم.

حسینی در ادامه به صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی بازی بسیار خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند که جای تبریک به همه ملت ایران دارد.

وی در پایان به جرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم یمن می‌شود، اشاره کرد و گفت: مردم ایران پشتیبان و حامی مردم مظلوم یمن هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha