چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بارانی محمد

حوزه / امام جمعه پارسیان گفت: برخی با سیاه نمایی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارسیان با بیان این نکته که انقلاب اسلامی فرای تحلیل‌ها و معادلات منطقه، در جهان قدعلم کرد، اظهار کرد: در دورانی که جریان غالب را غربی‌ها تشکیل می‌دادند، پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، باعث حیرت تمام جهان شد و بر تمدن غربی سایه انداخت.

وی با ذکر این نکته که بسیاری از روشنفکران آن زمان معتقد بودند که امکان برقراری حکومت دینی وجود ندارد، تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی با تمام توان و پشتوانه مردمی نشان تمام این تحلیل‌ها اشتباه است و دین اسلام خواهان و هوادار زیادی دارد.

حجت الاسلام بارانی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران مدت چهل سال است تحت بالاترین فشارهای مستکبرین قرار دارد اما همچنان پرقدرت در حال پیش‌روی است و در تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن نیز با بالاترین توان مقاومت می‌کند.

وی با ذکر این نکته که حمایت‌های مردمی مهم‌ترین حامی و پشتوانه انقلاب اسلامی است، تشریح کرد: مردم ایران دلداده و دلبسته ولی فقیه هستند و دست تمام دشمنان به ایران و اسلام را قطع می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تاکید بر آگاهی در برابر تحریف، اذعان کرد: دشمن انقلاب اسلامی با استفاده از جریان تحریف که در رسانه‌ها از آن استفاده می‌کند، سعی دارد با سیاه نمایی از وضعیت کنونی کشور، رژیم پهلوی را پاک و منزه جلوه دهند که ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی از اقدامات انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف، عنوان کرد: تبیین عالمانه اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از اقداماتی است که در قالب جهاد تبیین برای مقابله با تحریف قابل انجام است.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به اینکه هر کس می‌تواند به اندازه خود وارد موضوع جهاد تبیین شود، خاطرنشان کرد: دهه فجر بهار جهاد تبیین است و هر کس که در این زمینه آگاهی دارد باید در حد توان خود برای اقناع افکار عمومی نسبت به کارآمدی انقلاب اسلامی تلاش کند.

امام جمعه شهرستان پارسیان بیان کرد: ائتلاف سعودی – آمریکایی در حال نابودی یمن است و امروزه بر هر مسلمان آزاده‌ای واجب است که در برابر ظلم ایستاده و به یاری مردم مظلوم یمن بشتابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha