سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه قشم

حوزه / امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: برخی از نیروهای سیاسی هرمزگان تخریب می‌شوند که امیدوارم استاندار هرمزگان به بدگویی‌ها توجه نکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم اظهار کرد: عربستان سعودی در حال انجام یک نسل کشی و فاجعه انسانی در یمن است و کشور یمن نیز دفاع از مردم خود در برابر اسن حمبه را حق مسلم خود می‌داند.

وی عنوان کرد: حملات یمنی‌ها به عربستانی‌ها و اماراتی‌ها علاوه بر اینکه هراس به دل این دو کشور انداخته است، سایر مستکبرین را به ترس انداخته است چراکه از توانایی بالای خود را نشان دادند.

خطیب جمعه قشم با اشاره به ائتلاف کودک‌کش عبری، عربی و غربی، تصریح کرد: برخی از جریان‌ها و گروه‌ها در تلاش برای تطهیر رژیم پهلوی و شخص شاه هستند که با تلاش نیروهای انقلاب موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به خفقان شدید دوران شاهنشاهی، ادامه داد: در دوران شاه علاوه بر توسعه نیافتگی ایران شاهد خفقان و کشتارهای زیاد مردم نیز بودیم، چراکه عملاً برای مردم نقش و جایگاه‌های وجود نداشت.

امام جمعه شهرستان ققشم، بزرگ‌نمایی از مشکلات را یکی از آفت‌های مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین باید بتوانند از تمام سرمایه‌های نیروی انسانی منطقه بیشترین استفاده را ببرند.

وی، حضور مردم در صحنه‌ها را نشان دهنده پیروی و موفقیت دانست و اظهار کرد: مردم با حضور خود در تمام صحنه‌ها همواره نشان دادده‌اند که پشت نظام و ولایت خود با قدرت ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حاجبی با ابراز گلایه از تخریب‌های انجام‌شده در خصوص نامزدهای کسب پست‌ها و سمت‌های مختلف، ابراز داشت: از مسئولین تصمیم‌گیر درخواست دارم که در برابر تخریب‌های نیروهای استان هرمزگان جلوگیری کنند و به دشمنی‌های فردی و بدگویی‌ها توجه نشود.

وی ضمن تاکید بر تقوای سیاسی، تصریح کرد: افراد باید بدانند که با یک جمله، آبروی طرف مقابل خود را هدف قرار خواهند داد و از بیان سخنان ناسنجیده پرهیز شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha