شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بصیرتی

حوزه / مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: معیار انقلابی بودن برای ما خط رهبری است، چرا که به گفته حضرت آقا حضور مردم در صحنه‌ها عامل موفقیت و پیشرفت و تعالی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد جواد کوثری، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: امروز با همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف رسیده که باید شکرگزار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌های تاریخ معاصر است و کشوری که سال‌ها سلطه غرب را تجربه کرده بود، با اتکا به ایمان، ولایت و وحدت مردم به رهبری امام خمینی (ره) جان تازه‌ای گرفت و به سلطه غرب پایان داد.

کوثری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی در مقابل رژیم شاهنشاهی به دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست یافته است که باید قدردان آن باشیم.

وی اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان پس از ۴۳ سال همچنان ادامه دارد، چرا که استکبار جهانی همواره با آرمان‌های امام و انقلاب در ستیز بوده و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کند.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: انقلاب اسلامی با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم؛، چرا که دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده‌اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

کوثری بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که حقیقت انقلاب را بشناسیم، انقلاب اسلامی واژه اسلام ناب را برایمان در متن زندگی محسوس و ملموس کرد.

وی اظهار داد: معیار انقلابی بودن برای ما خط رهبری است، چرا که به گفته حضرت آقا حضور مردم در صحنه‌ها عامل موفقیت و پیشرفت و تعالی جامعه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha