سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به منظور پیگیری اعتبارات برخی پروژه‌های شهر چغادک، با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر و امام جمعه بخش چغادک به منظور پیگیری اعتبارات برخی پروژه‌های این شهر، امروز با علی ددرویشی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر دیدار کرد.

امام جمعه چغادک در این دیدار یکی از مطالبات مردم این شهر را احداث مدرسه شهدا عنوان کرد و ابراز داشت: متأسفانه چندین سال از تخریب این مدرسه می‌گذرد و علی رغم فقدان مدرسه در محله مذکور، همچنان این پروژه بر زمین مانده و اقدام شایسته‌ای برای بازسازی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و تحصیل حضوری دانش‌آموزان، رنج‌ها و مشکلات عدیده‌ای برای مردم عزیز و دانش‌آموزان را در پی داشته است.

در این جلسه از سوی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر مقرر شد این مدرسه در قالب پروژه‌های طرح محرومیت زدایی احداث شود.

حجت الاسلام خدری موضوع احداث مدرسه شهدا را از طریق اداره کل نوسازی مدارس نیز پیگیری کرد که مقرر شد مناقصه آن به زودی برگزار شود.

انتهای‬‬ پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha