چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه / بزرگداشت طلبه جهادی حوزه علمیه قزوین مرحوم حجت الاسلام عارف شاه محمدی از سوی دفتر امام جمعه قزوین و مدیریت حوزه علمیه استان، در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت طلبه جهادی مرحوم حجت الاسلام عارف شاه محمدی که با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: خبر تأسف بار درگذشت این روحانی خدوم، مخلص، جهادی باعث حزن و اندوه اساتید و طلاب مدارس علمیه قزوین شد، چرا که در ایام شیوع بیماری کرونا در میدان خدمت رسانی پیشگام بود.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: انسان باید به طور مرتب اعمال خیر انجام دهد تا به سعادت و رستگاری اخروی برسد. همچنین از آرزوها و آمال دور و دراز بپرهیزد تا بتواند زمینه کسب فضائل معنوی و اخروی را به دست آورد

وی ادامه داد: عمل صحیح و خالص به دور از ریا می‌تواند انسان را به اوج کمال برساند و در تقویت بعد روحی بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیر اسبق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر قدردان نعمت ولایت نباشیم و نسبت به آن کفران بورزیم، همه نعمات و آسایش خود را از دست خواهیم داد، زیرا ولایت است که کشتی انقلاب اسلامی را در طوفان‌های سهمگین حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب توانسته‌اند کشتی انقلاب را از طوفان‌های سهمگین و خطرناک نجات داده و به ساحل امن برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: انقلاب نعمتی است که سال‌های سال مردم منتظر آن بودند و امام خمینی (ره) فرمودند این نسیمی است که در ایران وزیده است. امیدواریم این ملت توفیق داشته باشد با حفظ انقلاب، این پرچم را به دست صاحب اصلی خود برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha