یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دهه فجر

یزدان شناس به تشریح برخی برنامه‌های مهم ستاد دهه فجر استان بوشهر پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تیمور یزدان شناس، دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل همه انقلاب معاصر گذشته است و اما با حرکت تاریخی خود این انقلاب را تکمیل کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تکمیلی بود ابراز داشت: امام خمینی (ره) مردم را داشت و هر کاری را که انجام می‌داد می‌گفت این کار خدا بوده است و اعتقاد به مردم و به ویژه نسل جوان بحثی جدی امام (ره) بود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه و رسالت امروز ما انعکاس واقعیت‌های نظام و دستاوردهای آن است گفت: این نظام اسلامی خدمات مؤثری را داشته، ساخت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و مراکز دینی، پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان، راه و… همگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

یزدان شناس از تشکیل ۲۲ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر خبر داد و گفت: این کمیته‌ها در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده است و علاوه بر این، ستادها در دهستان‌ها و روستاهای استان نیز شکل گرفته تا در ایام دهه فجر برنامه‌های خود را اجرا کند.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در کمیته‌ها پررنگ شده است افزود: کمیته ارزیاب را در سطح استان و شهرستان‌ها فعال کردیم که کار نظارت بر اجرای برنامه‌ها و رصد فعالیت‌ها از سوی ادارات و نهادها است.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر «جهاد تبیین» گفت: یکی از رسالت‌های امروز ما تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی است چیزی رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید داشته‌اند؛ امروز مشکلات اقتصادی حاصل دشمنی‌های شدید انقلاب اسلامی است.

یزدان شناس به تشریح برخی برنامه‌های مهم ستاد دهه فجر استان بوشهر پرداخت و گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه‌های اقتصادی و عمرانی، رژه موتورسواران، برپایی نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و همراه برگزاری مراسم آغاز دهه فجر، برگزاری جشن‌های شبانه در میدان رئیسعلی دلواری و حضور دانش آموزان در گلزار شهدا برخی از برنامه‌های دهه فجر است.

وی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مناطقی که در استان دارای وضعیت نارنجی، زرد و آبی کرونایی باشند می‌توانند مراسم ۲۲ بهمن را به صورت راهپیمایی برگزار کنند بر این اساس برنامه بر پایه شرایط فعلی راهپیمایی خواهد بود و در صورت تغییر شرایط به وضعیت قرمز به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

یزدان شناس گفت: ۴۰۰ پروژه تولیدی، اقتصادی و عمرانی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد؛ همچنین دو بیمارستان صحرایی در شهرستان دشتی برپا شده که از اول بهمن تا ۲۲ بهمن به صورت رایگان خدمت درمانی را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha