جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج اساتید

حوزه/ امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و ان شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های مستکبر و زیاده‌خواه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز دهه فجر ۱۴۰۰ به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم؛ سوره محمّد (ص) آیه ۷
«ای کسانی که ایمان آورده‌اید؛ اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد».
روزهای دهه‌ی فجر، فرصت خوبی است که فرزانگان ما، آگاهان ما، جوانان ما، آحاد ملت ما به ارزیابیِ کاری که در این سال‌ها کرده‌اند، بپردازند. «امام خامنه ای، ۱۹/۱۱/۱۳۹۱»
دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنیِ بر تعالیم نبوی (ص)، که توانست حکومت الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند، بر ملت صابر و بصیر مبارک.
ملت بزرگ ایران با وحدت و ولایت‌مداری و امیدواری به آینده، قلّه‌های رفیع سرافرازی را طی نموده و توانست تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های نظام استکباری به ویژه اِعمال تحریم‌های ظالمانه را خنثی کند که اخیراً وزارت خارجه آمریکا به بی اثر بودن تحریم‌ها علیه ملت بزرگ ایران به صراحت اذعان نمود.
مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یاد دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی افول استکبار و استبداد در منطقه و جهان.
در دومین مرحله از حیات بالنده انقلاب اسلامی و به یاری خداوند و با حفظ شعارها و آرمان‌ها، وظیفه همه ما انتقال شایسته ی باورِ حاکمیت بخشیدن دین خدا و متلاشی ساختن قدرت‌های پوشالی، شیطانی و طاغوت، به نسل‌های بعدی است.
انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است و خطرات فضای مجازی و عناصر داخلی که کلیت مکتب اهل بیت را تهدید می‌کند و ناشی از انحراف عمدی و عداوت دشمنان دین و قرآن و نیز افرادی از منسوبین به این مکتب است که با تحریف حقایق دین و وقایع انقلاب و نسبت‌های ناروا دادن به بزرگان دین و با دلدادگی به غرب و تفکر لیبرالیستی، خطوط اعتقادی انحرافی به اسلام ناب محمّدی صلّی الله علیه و آله آمیخته و یا به منظور رسیدن به امیال حیوانی خود قداست شکنی می‌کنند؛ نمی‌تواند مانعی بر مسیر روشن مردم انقلابی و بصیر ما باشد؛ زیرا ملت ما بعد از ۴۳ سال کسب تجربه و مشاهده ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب به درستی سره را از ناسره تشخیص می‌دهد.
امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر (عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های مستکبر و زیاده‌خواه خواهیم بود.
این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آئین‌های دهه‌ی مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر دستاوردهای با عظمت کشور در عرصه‌های مختلف: دستاوردهای اخلاقی و معنوی انقلاب اسلامی: در سرفصل‌هایی مانند «احیای معنویت و دین اندیشی»، «گسترش فرهنگ قرآنی»، «عنایات الهی»، «تقویت فرهنگ نماز و دعا»، «معنویت گرایی امام»، «پیوند امام و امت»، «تحول معنوی و خودباوری جوانان»، «تحول و خودباوری مردم» و «تقویت فرهنگی شهادت و ایثار»، هسته‌ای، تولید علم، موشکی، تولید انبوه پهپاد، نانو و… را به رخ جهانیان کشانده تا بیش از پیش از رویارویی با ملت بزرگ و باعزت و غیور ایرانی نا امید گردند.
بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم؛ همراه با همه خدمتگزاران کشوری و لشکری، بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهد نشاند.

بهمن ماه ۱۴۰۰
مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha