جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بیانیه مشترک

حوزه / نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه و اسماعیل زارعی کوشا؛ استاندار کردستان امروز به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر»

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران تجلی عینی و شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران است، ملتی که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود.

امروز دهه فجر انقلاب اسلامی پس از چهار دهه صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏ طنین‌انداز کرده است و این مسیر راهی روشن و پایدار برای همه ملت‌های مظلوم در رسیدن به حق و حقوق مسلم شأن است.

آری در آن روزهای سخت ملت ایران با الهام گرفتن از رهنمودهای خمینی کبیر (ره) به میدان آمده و بساط سال‌ها حکومت شاهنشاهی را برای همیشه تاریخ از میان برداشتند و امروز هم با هدایت‌های داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار هر چه تمام تر به پیش می‌روند.

ملت ایران اسلامی در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرند که در تمامی این سال‌ها، با حضور خود در صحنه از آرمان‌های نظام دفاع کرده و امروز هم با بصیرت همچنان در میدان حضور دارند و با عمل به بیانیه گام دوم که منشوری جامع و کامل برای نیل به افق‌های پیش روی ملت بزرگ ایران است به سمت بالندگی و عزت روز افزون حرکت می‌کنند.

خوشبختانه مردم عزیز و همیشه در صحنه کردستان نیز در طول سال‌های متمادی، از انقلاب اسلامی دفاع کرده و این حضور آنها زمینه ساز روزهای بهتر برای توسعه این استان است و در سایه نگاه ویژه نظام اسلامی گام‌های بلندی در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم این دیار برداشته شده و امید که این مسیر همچنان با تلاش و جهاد بیشتر ادامه داشته باشد.

لازم می‌دانیم در آستانه آغاز دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه مردم مردم این دیار تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان اقتدار و عزت بیشتر را برای نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه کردستان خواستاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha