سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت شبانه‌روزی به مردم وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آئین زنگ انقلاب و همچنین تجدید میثاق با شهدا در روز ۱۲ بهمن، در محل گلزار شهدای شهر یاسوج اظهار کرد: برای انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و خون‌ها ریخته شده تا اخلاق و معنویت و توحید در جامعه حکمفرما شود.

استاد حوزه ادامه داد: جمهوری اسلامی برای نهادینه کردن احکام الهی توسط امام راحل بنیان نهاده شد، چرا که اگر غیر از قانون خدا اجرا شود، ضلالت و گمراهی و انحراف و سقوط در انتظار جامعه خواهد بود.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: اگر بشریت به قانون خدا عمل کند از آسمان و زمین برای آنان برکت خواهد بارید و خداوند درهای رحمت را می‌گشاید و مشکلات را برطرف می‌کند.

حسینی در ادامه گفت: بعثت انقلاب اسلامی در جهان بشری موضوع کاملاً تازه و بعد از حکومت پیامبر کم نظیر و شاید بی‌نظیر بود و همه نگاه‌های عالم اکنون به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر سرسپردگان و جنایتکاران و استکبار جهانی اجازه می‌دادند این انقلاب برای همه انسان‌ها برنامه داشت.

حسینی گفت: در سایه ولایت فقیه و دستورات اسلام می‌توانیم به جاهایی که می‌خواهیم برسیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با جدیت به مردم خدمت کرده و شب و روز نشناسند، گفت: خدمت به مردم عبادت است؛ مسئولان هر چه دارند از برکت خون شهدا و حماسه رزمندگان و جامعه بزرگ ایثارگری است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز اگر آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی برای ضربه زدن به انقلاب هزینه و توطئه می‌کنند و به جایی نمی‌رسند، همه به دلیل در صحنه بودن مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی از مظلومان عالم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha