یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز نور

حوزه/ نمایشگاهی از آخرین تولیدات و محصولات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نجف اشرف برگزار شد و نمایشگاه مشابهی نیز در کربلا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و با دعوت بیت حضرت امام خمینی رحمه الله، نمایشگاهی از آخرین تولیدات و محصولات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در بیت امام واقع در نجف اشرف برگزار شد.
گفتنی است: در این نمایشگاه که از روز ۱۹ لغایت ۲۴ جمادی الثانی برگزار شد علما، بزرگان، طلاب، دانشجویان و مسئولین فرهنگی نجف از غرفه مرکز نور بازدید به عمل آوردند.
همچنین در خلال این نمایشگاه، تیم اعزامی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به صورت همزمان با برخی از بزرگان و مراجع نجف نیز دیدار به عمل آوردند.

گفتنی است در این نمایشگاه که با استقبال پرشوری از سوی علاقه‌مندان روبرو شد، علاوه بر توضیح، آموزش و عرضه همراه با تخفیف نرم‌افزارهای پژوهشی مرکز نور، وب‌سایت‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای موبایلی نور از جمله، جامع قرآنی، جامع الاحادیث، نهج البلاغه، نورمگز و نورلایب نیز به بازدیدکنندگان معرفی و در اختیار آنان قرار گرفت.

لازم به ذکر است: پس از نمایشگاه برگزار شده در نجف اشرف، با دعوت عتبه حسینیه نمایشگاه مشابهی در روزهای شنبه و یکشنبه در کتابخانه حرم امام حسین علیه السلام واقع در باب القبله حرم در حال برگزاری است که در این دو روز، پذیرای طلاب، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان واقع در شهر کربلا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha