شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبحانی نیا

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر مدارس علمیه قزوین گفت: خودمان را وام دار نظام اسلامی می‌دانیم و بدهکار انقلابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین صبح امروز برنامه‌های دهه فجر مدارس قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله العظمی صافی گلپایگانی «ره» با حضور مدیر حوزه علمیه استان، در مدرسه علمیه صالحیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: ما خودمان را وام دار نظام اسلامی می‌دانیم و بدهکار انقلابیم.

وی ادامه داد: شهدا به ما یاد دادند تا جان داریم بدهکار اسلام و انقلاب باشیم و زمانی بدهی ما به اسلام و انقلاب تمام می‌شود که جانمان را فدا آنها کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین، طلاب را سربازان واقعی انقلاب خواند و گفت: تاریخ ثابت کرده که طلبه‌ها و حوزه‌های علمیه همیشه در جانفشانی برای نظام جمهوری اسلامی پیشتاز بوده‌اند و از نظر آماری این موضوع به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: در صحنه دفاع مقدس از نظر تناسب جمعیتی و اقشار، روحانیت بیشترین شهدا را داشته و همه جا جلودار بوده‌اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در زمینه جهاد تبیین، بیان کرد: جهاد تبیین یعنی تبیین آثار و برکات و دستاوردهای انقلاب ایران اسلامی؛ بنابراین وظیفه ما در شرایط امروز جهاد تبیین است. یعنی آثار و برکات انقلاب برای مردم به تفصیل بیان شود و چالش‌ها و کاستی‌ها هم ریشه‌یابی شود و آن موارد که به دشمنان برمی‌گردد مشخص شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha