شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایت الله صافی

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی در پی ارتحال حضرت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی در پی ارتحال حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:


بسمه تعالی
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفقیه ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ.

خبر ارتحال مرجع عالیقدر و فقیه والامقام، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.
این عالم ربانی در طول دهه‌های متمادی از عمر پربرکت خویش، جمع کثیری از فضلا را از افادات و تحقیقات علمی و آثار فقهی، کلامی و حدیثی خویش بهره‌مند ساختند.
تقوا و پارسایی این عالم مجاهد در کنار روحیه مردمی ایشان، اسوه و الگویی درخشان از یک عالم دینی ساخته بود که حوزه و روحانیت به چنین شخصیت‌هایی مباهات می‌کند.
نقش‌آفرینی فعال در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان با حکم امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و دبیری این شورا، حضور مؤثر در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، صفحات تابناکی از عمر سراسر پرخیر و برکت این مرجع آگاه و زمان‌شناس شمرده می‌شود.
این‌جانب، این فقدان عظیم و ضایعه اسف‌بار را به پیشگاه ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام (دام ظلهم)، حوزه‌های علمیه، عموم ارادتمندان مقام مرجعیت و بیت مکرم و آقازادگان گرامی ایشان، به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدحسن صافی، تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و همجواری با اولیای الهی را برای آن عزیز از محضر ربوبی مسئلت دارم.

علی عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha