دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرس علمیه لاهیجان

حوزه/ تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
ارتحال فقیه عالیقدر و مجاهد خستگی ناپذیر، مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی موجب تأثر و تالم فراوان گردید.
مرحوم آیت الله العظمی صافی از جمله علمای راستینی بود که عمر بابرکت خود را وقف خدمت صادقانه به اسلام و مذهب تشیع نمود و در این راه تمام مساعی خود را برای دفاع از کیان اسلام و پاسخگویی به شبهات خناسان به کار بست.
این مرجع بصیر در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی با بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی قدس سره الشریف و مقام معظم رهبری مد ظله العالی ودلسوزی مسئولانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزید.
تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام این ضایعه جبران ناپذیر را به پیشگاه مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیت الله الاعظم، عجل الله تعالی فرجه الشریف ونائب برحقش؛ امام خامنه‌ای مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، مقلدین آن مرحوم و عموم مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه اطهار علیهم السلام و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.
روابط عمومی تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha