دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی در کنار رهبر معظم  انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری دبیر کنگره علمی امناء الرسل در پیامی ارتحال آیت الله العظمی صافی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری دبیر کنگره علمی امنا الرسل به این شرح است:

بسمه تعالی

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ ۙ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

قلب تپنده مرجعی بصیر و نستوه و مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از حرکت باز ایستاد. عالمی فرمان شناس و پر تلاش که به حق، یاور دین و مدافع استوار حریم حق و احکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک پاسبان حضرت ولی الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، زعیم حوزه‌های علمیه بود از میان پر گشود و در جوار قرب الهی همنشین پاکان برگزیده گردید.

بزرگ مردی که در فراقش ناحیه مقدسه و قطب عالم امکان عزادار و اندوهگین می‌باشند. همچنین حوزه‌های علمیه، مراجع عالیقدر و تمامی محبین اهل بیت و شیعیان، مصیبت زده و در اندوه و ماتم اند. «رضا بقضاء الله و قدره و تسلیما لأمره و مشیته»

از بارگاه حضرت باری تعالی، علو درجات، همنشینی با پیامبر اکرم و اهل بیت مکرمش صلوات الله علیه و علیهم اجمعین و صبر بر این مصیبت عظمی را درخواست داریم. حقیقتاً موت چنین عالمانی والا و وارسته و دلسوخته قرآن و اهلبیت (ع) و از سویی دلسوخته در فراق حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف و دلسوزی حقیقی به جامعه اسلامی، ثلمه و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است که لایسدها شیء می‌باشد.

دبیرخانه کنگره امنا الرسل همگام با دیگر حوزویان داغدار، این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت ولیعصر ارواح العالمین له الفداء مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عالیقدر (دامت برکاتهم) و حوزه‌های علمیه خصوصاً نجف اشرف و قم مقدسه، بیت مکرم فرزندان گرانقدر ایشان به ویژه فاضل ارجمند و گرانقدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن صافی گلپایگانی (دام عزه) تسلیت عرض می‌کند.

رضا اسکندری

دبیر کنگره علمی امنا الرسل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha