یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ایت الله صافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پیامی ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پیامی ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عالم وارسته، مرجع عالیقدر و مجاهد پارسا و روشن ضمیر، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، موجب تأسف و تأثر شد.

تقوا و پارسایی این عالم مجاهد در کنار روحیه مردمی ایشان، اسوه و الگویی درخشان از یک عالم دینی ساخته بود که حوزه و روحانیت به چنین شخصیت‌هایی مباهات می‌کند.

انتساب به حریم اهل بیت عصمت و طهارت و سوابق درخشان و اثرگذار ایشان در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اخلاص و اهتمام ویژه وی در تعلیم و تربیت نفوس و تعمیق معارف اسلامی، از ایشان چهره‌ای دردمند، دلسوز و وفادار به نظام و انقلاب پدید آورده بود.

این‌جانب، این فقدان عظیم و ضایعه اسف‌بار را به پیشگاه ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام (دام ظلهم)، حوزه‌های علمیه، عموم ارادتمندان مقام مرجعیت و بیت مکرم و آقازادگان گرامی ایشان، به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن صافی، تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و همجواری با اولیای الهی را برای آن عزیز از محضر ربوبی مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha