جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی ارتحال شیخ الفقهاء حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی ارتحال شیخ الفقهاء و مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال مرجع عالیقدر و شیخ الفقهاء حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی موجب تألم و اندوه جامعه اسلامی و پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) گردید.
اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، جمیع ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

ارادت بی اندازه و خالصانه به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بالاخص حضرت ولیعصر (عج) و تعلق خاطر خاص به مسجد مقدس جمکران، از خصوصیات برجسته این عالم جلیل القدر بود.
اینک در سالگرد طلیعه بهار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره این عالم بصیر که از معتمدین امام راحل بود و عمر پربرکت خود را در راه اعتلای اسلام ناب، ترویج معارف اهل‌بیت علیهم السلام و یاری انقلاب اسلامی صرف کرد، گرامی داشته و از درگاه خدای رحمن و رحیم برای آن مرجع عالی‌مقام علو درجات و رحمت بی کران و رضوان الهی مسالت دارم.

محمد حسن رحیمیان
تولیت مسجد مقدس جمکران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha