پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بنیادمسکن

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه پیشرفت و بهره‌مندی یک منطقه ابتدا از خانه‌های مردم سنجیده می‌شود، گفت: عملکرد بنیاد مسکن در نوسازی و بهبود وضعیت مسکن سبب ماندگاری مردم در مناطق و افزایش رضایتمندی آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، با اشاره به اهمیت مسکن در حیات مردم، اظهار کرد: مسکن مایه آرامش و از نقاط امید مردم در زندگی است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی و بهبود وضعیت مسکن سبب ماندگاری مردم در مناطق می‌شود، خاطرنشان کرد: در واقع پیشرفت و بهره‌مندی یک منطقه ابتدا از خانه‌های مردم سنجیده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه همچنین مسکن مناسب سبب ایمنی و حفظ جان است، افزود: مجموعه بنیاد مسکن برای ارتقای امنیت منازل تلاش می‌کنند تا در حوادث طبیعی جان مردم حفظ شود که این کار ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی تصریح کرد: امروزه هزینه‌های ساخت‌وساز و نوسازی مسکن بالا بوده و ورود به این عرصه و تأمین هزینه‌های آن اقدام دشواری است؛ ازاین‌رو کمک و مساعدت بنیاد مسکن بسیار مفید و گره‌گشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: استحکام منازل و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ازجمله اقدامات ارزنده‌ای است که به همت بنیاد مسکن انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رضایت مردمی از پاسخگویی مدیران مجموعه بنیاد مسکن و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد در استان، اظهار کرد: خدمات‌دهی شایسته مدیریت و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی، زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی مبنی بر اینکه این استان ظرفیت قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر کشور را دارد، گفت: باید تلاش کنیم منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها ازجمله مسکن اجرایی شود تا بتوانیم به هدف ترسیم‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب دست یابیم.

در این نشست با قدردانی از خدمات چندساله حجت‌الاسلام علیرضا احمدی در سمت مسئولیت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر هاشمی به‌عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha