دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویری از مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی در کنار رهبر معظم  انقلاب

حوزه/سازمان بسیج اساتیدو طلاب حوزه علمیه استان تهران در پیامی، ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سازمان بسیج اساتید و طلاب حوزه علمیه استان تهران در پیامی، ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله وانا الیه راجعون
یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات

ارتحال جانگداز فقیه بصیر و عالم خبیر، مرجع عالیقدر شیعه مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه که از اکابر تلامذه مرحوم آیت الله العظمی بروجردی قدس سره و از عمده ارکان حوزه علمیه قم بود بی تردید خسارتی جبران ناپذیر و ثلمه ای عمیق در وزانت علمی و معنوی حوزه‌های علمیه و مصیبتی مولم بر عالَم تشیع وارد نموده است که تنها امید به فضل الهی از بار این فاجعه می کاهد.

روح بلند آن مرید مشتاق اهل البیت علیهم السلام و آن دل بی قرار وصل، اکنون و پس از یک قرن جهاد و اجتهاد، پرده هجران دریده و به سوی ملأ اعلی پر گشوده است.

سلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران این مصیبت را به ساحت قدسی امام عصر عجل الله تعالی فرجه و به محضر شریف مقام معظم رهبری دام ظله الوارف و مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه و همه شاگردان و ارادتمندان و مقلدان مرجع راحل و به بیت مکرم ایشان تسلیت گفته از ذات احدیت تعالی رتبه و ارتقای درجات آن فقیه فقید را مسئلت می‌نماید.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha