یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با انتشار پیامی، ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با انتشار پیامی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال ملکوتی فقیه و مرجع بزرگ جهان تشیع، عالم زاهد و وارسته، شیخ الفقهاء و المجتهدین آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن فقیه روشن‌ضمیرو خیر اندیش، عمر شریف خویش را در راه اعتلای اسلام و ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) سپری کرد و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی یاور وفادار حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و در اندیشه آن مرجع جلیل القدر اهتمام به مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی کاملاً ملموس بود.

این فقیه والا مقام در علوم حوزوی و فقه اهل بیت (علیهم السلام) جایگاهی رفیع و در رشد و بالندگی فضلای حوزه‌های علمیه و تأسیس مدارس و مراکز علمی پژوهشی نقش داشت و در تألیف آثار فراوان از پرچم‌داران مسیر تبیین و تبلیغ ارزش‌های دین مبین اسلام به شمارمی رفت.

اینجانب ضایعه ارتحال این مرجع عظیم الشان را به حضرت ولی الله الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عالیقدر دامت برکاتهم، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، بیت معزز و مکرم و دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت احدیت برای روح پاک آن فقید سعید، علو منزلت و همنشینی با پیامبر (ص) و آل و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

سید عبدالفتاح نواب

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha